Kundesider

Dokumenter og informasjon

i

Informasjon.

Font: Breezi

Bildefil: , utgiver: Retell

Kontakt GCMM Varmepumper

Alle henvendelser

Tel: 92681867

E-post: gcmm@gcmm.no

Montering av varmepumpe

Varmepumper til forbrukere selges med montering.

Befaring og montering av varme­pumper er inkludert i prisen for adresser innenfor radius av 20 km fra Horten sentrum.

For montering utenfor 20 km radius fra Horten sentrum kommer et tillegg på 25 kr per km.

Hente varer på utsalgssted

Ta kontakt for å avtale tid for henting.

Sendevarer og forbrukerkjøp

Varer bestilt før kl. sendes normalt samme dag.

Hvis ikke annet er avtalt, sendes varer med Posten/Bring i post­oppkrav, og betales ved henting på postkontoret.

Angrerett

Hvis varenes art, egen­skaper og funksjon ikke til­freds­stiller for­ventningene har du mulighet til å angre kjøpet.

Last ned angreskjema

Send angreskjema til gcmm@gcmm.no, og returner varene snarest uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding.

Vær oppmerksom på du må bære kostnadene ved å returnere varene dersom angreretten brukes.

GCMM Varmepumper forholder seg til Forbruker­kjøpsloven.

Angrefrist

Angrefristen utløper 14 dager fra den dag avtalen om tjeneste ble inngått, eller den dag for­brukeren får varen i fysisk besittelse. Dette er:

  1. ved varer bestilt samlet og levert ved flere for­sendelser, den dag for­brukeren får den siste varen i fysisk besittelse,
  2. ved varer som består av flere partier eller deler, den dag for­brukeren får det siste partiet eller den siste delen i fysisk besittelse,
  3. ved avtaler om regel­messig levering av varer, den dag for­brukeren får den første av varene i fysisk besittelse.

Likt med forbrukeren regnes annen tredje­person enn frakt­føreren, som for­brukeren har utpekt i sitt sted.

Se hele § 21 lov om angrefrist på Lovdata (åpner i ny fane).

Unntak fra angreretten

Angreretten gjelder ikke avtaler om:

  1. levering av varer som på grunn av sin art blandes med andre varer etter levering på en slik måte at de ikke kan skilles fra hverandre. (For eksempel varmepumper.)

For eksempel varmepumper.

Se hele § 22 lov om unntak fra angreretten på Lovdata (åpner i ny fane).


Reklamasjoner

Ta kontakt snarest for retting eller om­levering hvis varen helt eller delvis ikke virker.

Reklamasjon må senest skje to år etter at du overtok varen. For varer som ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.

Fristen for å reklamere er to måneder fra det tids­punkt du opp­daget mangelen.

Sende reklamasjon

Reklamer skriftlig, og send reklamasjonen som post, epost, eller som vedlegg til epost.

Reklamasjonen må inneholde:

  1. Ditt navn og adresse.
  2. Ditt telefonnummer og epostadresse.
  3. Navnet på varen.
  4. Når du kjøpte varen.
  5. Hva som ikke virker med varen.

Avbestilling

Ved avbestilling, ta kontakt snarest for å unngå unødvendige utgifter.

Priser inkl. moms

Hvis ikke annet er oppgitt, er både ut­salgs­pris og veiledende pris inkludert moms.

Bedrift?

Trykk på «Detaljer» ved siden av prisen for å se pris eks. moms.

Priser eks. moms for luft-luft varmepumper er inkludert montering hvis ikke annet er oppgitt.

Mer om GCMM varmepumper